avbrott...

ibland behöver man ett avbrott i allt och göra ngt annat.

Jag behövde det. Jag reste dryga 200 mil på fem dygn...varför? Jo för att jag skulle till min tillflyktsort. Min ö.
Så då får man snällt resa 60 mil till sthlm, 40 dryga mil till landstället, och sedan hem till halmstad igen. men det gör jag så gärna.
Jag blir lugn där, jag får ro där, jag får perspektiv.
sol, syskonen (minus ett), strand, sång och släkt (mest föräldrarna då) gör sitt.

Tyckte jag fick rätt mkt gjort, trots att jag inte gjorde något alls...skumt.

Jag kom dock fram till saker jag kanske inte kan stå för nu när jag kommit hem. jobbigt, men jag ska inte kasta sten på prästen innan....(som man säger....eller inte säger)

Imorgon är det domedagen lite. Varför? Jo för jag ska på intervju om sommarjobbet. ett jobb jag hoppas mycket på, för annars vet jag inte vad jag ska göra för att slita ihop pengar.
Däremot så är det skönt att vara med pärlorna (minus en...alltid fattas ngn) och imorgonkväll blir det satsning på fotboll hursom.

Orkar inte mer idag. Återkommer



Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0