Efterhelgen...

så var midsommarhelgen över och SOM den har röjt!

Midsommarafton med bästa gänget, mat, sång, och skratt (kanske en eller annan drink också?)
modekoftor
första hjälpen-kit
deep talk
klädbyte

MIdsommardagen spenderades till stor del på bäddsoffan helt utan livsglädje, seg och jeflig var jag och så fort jag började tänka på att det skulle festas på kvällen, sa min kropp ifrån och jag hade helt tokiga muskelryckningar i överarmen. En dusch och en bilresa till bolmen senare, var jag väl hyfsat igång igen. Och kvällen bjöd på en snabb grillning, sedan uppvärmning hos Lou. Stan, Bulls, Cafeet.

Idag bör det ju alltså vara AnnandagMIdsommar, och jag gör ingenting alls. Lina kom precis, så vi ska väl chilla.


Sen skulle jag gärna vilja veta vilka ni är som läser min blogg...berätta!




Over and Out

Kommentarer
Postat av: Ebba

Du verkar ha haft en bra midsommar gumman! :D

sicket fint inpratat meddelande jag fått av dig! ;) Pusssar

2008-06-22 @ 20:51:50
URL: http://ebbahallberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag läser din blogg, en tjej på 20 vårar fnizz som gillar typ såhär party, och jgab ara ääääälskar mina zöta vänner. Galen tjej men ändå båda fötterna på jorden. Min zöta pojkvän är mitt allt och ja, vi busar. Laaaavjooo

2008-06-23 @ 16:58:33
URL: http://linaelin.blogg.se/
Postat av: Delle

Läser idag bloggen för första gången:) Jag e helnöjd

2008-06-24 @ 15:29:41
Postat av: Emily

Jag är ditt största fan. Men det vet du.

2008-06-29 @ 09:49:21
URL: http://duagava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0