Galningar...

Det är seriöst inte många som är som vi...

Ibland kommer jag till insikt om hur jag och gänget måste se ut i andras ögon, och då blir jag lite rädd.
Jag menar, allt vi säger och gör måste bara bli rent sinnessjukt för andra, men det gör inget- jag gillare!

Gårdagen spenderades mest hemma, men sedan även på Åttingstigen hos fröken E.Delle. Jag, Lina, Cunow och Erica chillade som fan med lite alkohol, fotboll och Youtube-klipp. (vad sägs om "cool wHip", "kvarteret skatan" och "sagan om de bannlysta" ?)  Efter tokskratt åt "SKRIK INTE!", "Du är för dålig för att kasta sten" och "Jaha, här var det ju...fint...fan va fult"  var det dags att promenera till stan. Jag bytte om på Laholmsvägen, men det är inga konstigheter.

Väl i stan mötte vi tjeckiska soldater, killar på roadtrip från enskede och Hantel Blåöga. Kul var det och väl värt det.
Vi är stökiga som få, och inte många förstår att uppskatta detta tjejgäng.

Ikväll blir det naturligtvis fotboll på Kåren, och jag är redan pepp. (Aldrig lika pepp som PeGe såklart) Ska bli skön  T att träffa Lou igen och såklart alla andra med. Naaaw!


Over and Out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0