hoppsan...

Där dök den ena bloggen jag skrev förut upp också, fast inte hela.
Orka skriva om den? nej.
Den skulle typ slutat med att jag kommer bli smal av att jobba, idag hade jag inte tid att äta mellan 0845 och 1830, och dessutom springer man ju runt hela tiden.

Saknar min smålänningar- kom tillbaka (sju utropstecken)

Och ja, just det...frispel på lite reklamer nu när jag är i "the zone"

* "En yrkeshemlighet, make-up artister emellan...matcha färgen på ditt läppstift med din hudton"
(Släpp sargen, sen när är det en hemlighet att det är snyggast med smink som passar ens egen hudton?)

* Lätta-reklamen när de är ute och typ campar i skogen - och har med sig ett f-ing smörpaket!?
(Men, man har inte med sig smör ute i skogen, varför? för att det smälter. Dessutom blir man inte värsta risktagaren som hoppar ut för vattenfall för att man ätit en macka med Lätta på.)

* Alla typ GloMobi/Jamba/vaffandenuheter, Men speciellt den där satans kaninen som sjunger!
(No further comments)

Libresse Design edition- gör det lite roligare att ha mens.
Nej, nej, nej, nej, neeeeeeeej - det blir inte roligare.

Det finns sjukt många, orkar inte mer.


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Emily

Tack för detta, jag orkar inte hata alla själv.

2008-06-29 @ 09:47:09
URL: http://duagava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0