**ken på den...

De som hänger åtminstone lite med mig vet vad det SKA stå i rubriken, men jag känner mig så ouppfostrad och ful i mun (fingrarna?) om jag skriver ut det på en såhär "offentlig" plats. Så ni andra får gissa ;)

Varför är jag på det humöret då?

Det ska jag minsann tala om.
1. Jag vaknade 04.37 efter typ två timmar sömn...och var klarvaken.
2. Jag somnade om två tre ggr á 20 min åt gången.
3. Tillslut lyckades jag somna på riktigt....och FÖRSOVA mig
4. Skulle alltså bli hämtad 09.30 och vaknade 09.14 (Skulle ju till tylösand på interv ju)
5. Trots att jag hann ut, och tillochmed var tidig. så blev det ingen intervju
6. Detta för att snubben som skulle träffa mig ( som tydligen är den som har allt ansvar för personalrekrytering) varit sjuk ett par dagar och inte var på jobbet.
7. Trots att vi bokade den här intervjun förra måndagen, hade han tydligen inte tänkt på att kanske ringa mig och meddela att jag inte behövde komma. tack faktiskt.

Ingen bra start på dagen, som jag hade hoppats så mycket på alltså.

I min ilska och frustration måste jag alltså göra något. Jag ska städa...och diska...och tvätta...och panta god damnit!
Mig bråkar man inte med...då blir det rent och snyggt hemma hos mig. HA!

Fotboll ikväll iallafall, jag är pepp- men inte lika pepp som peegee haha


Over and Out

Kommentarer
Postat av: pg

jag har redan kul, tror jag är pepp?

2008-06-10 @ 15:00:30
URL: http://pege.blogg.se/
Postat av: Emily

Under din blogg görs det reklam för match.com. Undrar om dom tycker att du borde stadga dig, haha!

2008-06-10 @ 18:29:14
URL: http://duagava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0