modekofta...

Söndagnatt mot måndag, och hur tycker vi att helgen har gått?

Fredag var vikt åt intervju och provjobb "ett par timmar" (vilket betydde 17-01.30 haha) på en studentbal på tylösand, kul men slitigt.

Lördagen blev mest en bolagetrunda och sedan hem och duscha, sedan till glaudan, uppvärmning, kåååren, fotboll, mera öl, glaudan igen, U, stan....mera sprit....ojojoj

Ingen av modekoftorna fick följa med i lördags, kanske måste ta min på onsdag-så att det inte blir modekofta-brist! (hemska tanke)
IDag har jag chillat som fan hela dagen, JEFLAR vad jag och lina har chillat. mat,mys,massa skratt och åska. Det gillar vi.
Något jag inte gillar är när folk ljuger (trots att vi i vårt gäng borde blivit vana vid det här laget ;) ) Jag hoppas på att få rätsida på sitoationen snart, annars dööödar jag daaaj!

En annan trevlig detalj idag var uppkomsten av smeknamnet T-bone steak, och ett snabbt samtal med denne. Taggad! (ATT jag är)

NU sitter vi här, två stördbitar på en soffa någonstans i halmstad. Vi ger aldrig upp.



Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0