bloggreklam...

I sann vansinnet-anda ska jag upplysa er om vilken reklam/ad som stod under mitt senaste inlägg...

ad nr1. "Rädd för döden?".
ad nr2. "Festade du för hårt?"

Alltså... nu var mitt senaste inlägg inte ett dugg baserat på varken ångest eller fest... men ändå tror de att dessa två stämmer in på mig... jag är bestört!!!

när jag ändå skriver om "bloggreklam" kan jag ju lika gärna göra lite reklam för bloggar jag läser;
linaelin.blogg.se- Fina Lina bloggar om allt och inget (inte så ofta, men ändå ;) )
pege.blogg.se- Pernilla skriver om BULLE och annat, kort ,men koncist!
louisetkjellberg.blogg.se- DEN RIKTIGA maneater skriver om livet som sergeant
malliin.blogg.se- DANGER skildrar livet som "MAN, INTE MUS!!!"
mickehull.blogg.se- min favvo "kanviintesnackasvenskhiphopkonstigaordochlivet- dikuteringspartner MIKE
christianvestby.blogg.se- Nya generalen ger en halvnorsk synvinkel på det hela
duagava.blogg.se- mitt kära vansinne bloggar om livet som ny mamma, Lindy och allt som vi båda HATAR
angelwithoutwings.blogg.se- emmasöt bloggar om allt och inget
andreasgralen.blogg.se- ex-generalen bloggar om halmstad och innebandy ( nee, inte bara)

NU kommer jag inte på fler... menmen...har jag glömt ngn så skrik.

I sthlm är jag född, där har jag min familj (nåja nästan alla)...

Over and Out



Kommentarer
Postat av: M.

Känneer mig hedrad... Och oförstående.. har typ inte skrivit nåt roligt sen "cykel inbrott på egen cykel 7,5 poäng"... Tack..!

2008-03-28 @ 00:15:50
URL: http://mickehull.blogg.se
Postat av: Emi

Jag måste verkligen skärpa mig när det gäller att uppdatera omgivningen om saker jag hatar.
Främst är det dendär äckliga pensionären i slutet av en coop-reklam. Du vet när dom har en massa kor och höns och när dom typ sjunger "dadlar, cous-cous knäckebröd" osv.. Det är den mest äckliga pensionären jag vet o han har äckliga ögonbryn!

2008-04-02 @ 23:05:54
URL: http://duagava.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0