ingenting...

Haha, nu trodde ni allt att jag skulle skriva ett djupt, mörkt, emo-inspirerat inlägg om alltings meningslöshet....

ICKE!
Jag titulerar mitt inlägg som ovan därför att jag under både gårdagen och denna långfredag hittills sysselsatt mig med just detta; INGENTING! Nja eller igår gick jag iofs. till Maxi en sväng, men jag misstänker att det inte räknas ;)
Idag har det mest produktiva jag gjort bestått i att starta diskmaskinen...typ.

Jag KAN alltid skylla på att gårdagens slappa tema berodde på att det i onsdags var Linas födelsedag och vi trotsade plånbok, väder och alla andra och kalasade fram till småtimmarna. Kvällens innehåll; Gigantisk RedBull-burk, shots, ond bankomat, manfall (Danger), otaktiskt samtal, lite dans, efterfest.
Vidare KAN jag skylla dagens frånvaro av aktivitet på att det faktiskt är långfredag och då ska man faktiskt inte ta sig för ngt alls- ingenting, man ska begrunda och "sörja" jesu död. (haha) Jag minns förresten min barndoms påskfirande och hur mkt jag HATADE långfredagen...alla affärer var stängda, inget bra på tv, bara trist musik på radion - ingenting att göra. Dagen har väl ryckt upp sig lite med åren. Lite iaf.

Resten av dagen kommer nog inte bli särskilt mkt mer aktiv...eller nja, jag hade tänkt röja upp lite i köket, men det känns väl föga exotiskt.
Jag har inte ätit ngt på hela dagen- ingenting, (eller jo- två isglassar) Kan bli så att det blir pasta lite senare... om jag pallar.

Vad hade jag att ge omvärlden med detta inlägg?.... that´s right.... ingenting!


Over and Out

Kommentarer
Postat av: lina

uhh, lyxar du till det med italienskt ikväll? på gladan bjöds det på riktig påskmat, potatis i ugnen och sås. hah.

2008-03-21 @ 19:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0