tentaångest...

Ehhhh. NAEJ! skulle inte tro det!

Hah! dagen har varit minst sagt produktiv.
Upp
Promenad till eastbeach
Väcka Torben med kaffe
Chilla som fan med kaffe och cig
Skolan, vaktmästeriet
Intervju
Dusch
Frukost
Plugg
Pärlorna återförenade!!! (asglad)
Pege aka Askungen tittade förbi (eftersom hon inte kan vara utan oss)

JAG har knåpat ihop dryga 12200 tecken hittills och DET, mina vänner är nära målet. (asglad igen)
Tentaångest är inget ord vi använder här på östergård, eftersom det saknar betydelse - här finns ingen ångest, bara tangentknappande, kaffedrickande, bokbläddrande och ett och annat skratt.

Jaja, nu ska jag iaf åtnjuta en alldeles delikat middag i solen med mina pärlor.

Summa Summarum; JAG ÄR NÄSTAN KLAR (och tentan ska inte in förrän om knappa TVÅ dygn)
Det trodde ni inte om Klara va!?


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0