bebisar, brott och betor...

late night inspiration.

bebisar; min "bror" henka och hans ankan har fått en bebis (underbara lilla MAtilda) grattis!
Min kusin Emma ska föda närsom nu.
och JAG drömde häromdagen att jag födde barn...det var så sjukt verkligt att jag var helt chockad när jag vaknade och undrade vart mitt barn tagit vägen. bebisen var en flicka och huuuuuuur söt som helst. jag har ingen aning om vem pappan var (i drömmen visste jag) men, med tanke på hur flickan såg ut har jag en liten aning om vems det skulle kunna varit.

brott; Jag kom fram till att jag och lina tittar på program som handlar om kriminalitet, poliser, utredningar, fängelser etc. mer än alla andra tv-serier vi ser. Vi borde kanske göra som emma och erica och plugga lite kriminologi och juridik ist?

betor; utöver den (för mig) mkt ovanliga gravid/föda barn-drömmen har jag typ varit helt hormonell senaste veckan, och haft konstiga "crawings" efter saker...saker som är lite ovanligare än choklad, salt, skräpmat eller smågodis.
idag har jag exempelvis varit sjukt sugen på kokta rödbetor med chevre-smör mmmm. (fan, nu blev jag ännu mer sugen när jag faktiskt skrev det)


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0