Det går bra nu...

för en timme och fem minuter sedan tänkte jag att jag skulle börja med en grej.
har jag gjort det? nej
Bör jag börja nu (eller för typ 40 min sedan)? ja

Den här nya datasalen skänker mig nog ett slags konstigt lugn. en zen-känsla.
Det kan då aldrig vara hälsosamt, när man har mycket att göra.

Nej, nu käkar han brevid mig piroger (gorbys) det luktar inte alls gott. Jag måste gå.

Förresten, vill någon tipsa mig om vilken telefon jag ska önska mig/skaffa? Jag har ingen koll alls.
Det måste vara en SonyEricsson, för annars kommer den inte leva länge ( misstänker att jag slår sönder en telefon, som enligt mig har "fel menyer/inställningar/utseende/kommandon" ganska så omgående)


Mot kontoret!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0