det kan ju bli ringar på bordet...

Otippat

tillbaka på media-avdelningen på HH och sitter och lösdriver på nätet.
brevid mig har jag Lou och Lina och de gör väl förhoppningsvis inte vettigare saker än jag.
ytterligare brevid mig har jag en kaffemugg som antingen läcker, eller ngt får det är en miljard ringar på bordet där den stått...just snyggt - när man väl får kaffe ( för att snälla Lou förbarmar sig över en) så läcker koppjefeln och hälften a kaffet hamnar på bordet.
Dagens i-landsproblem kanske...?

Gårdagskvällen spenderades med fotbollsgalan och Quiznight...vi spelade nog quiz i typ 4 h (lina, jag och pege) helt sjukt kul.
Jag tror jag ger upp mitt korsordshets till förmån för quiz istället.
(Detta beror ju iofs lite på att f-ing aftonbladet bestämt att man måste vara plusmedlem för att få lösa korsord - hoppas de dör)

Tipsar alltså om: http://royalquiz.com DO IT!

Nu ska jag planera och ha mig.


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0