efter stormen...

Sådärja.
Nu har det stormat över, valet, fixdagen och klubb koncept.
Valet gick som jag hoppades, fixdagen blev minst sagt stressig och Klubb Koncept blev verkligen jättelyckat.
Tack till alla som var med och gjorde det till den kalasbra kväll det blev!

Idag har vi lämnat åter alla kläderna, jag har renskrivit och justerat mitt referat och rensat lite mail.

Så långt allt väl dvs.
Men hur blir det ikväll?
Middag och vin?
Middag och utgång?
Tvätta hemma?
Ganska så oklart just nu känns det som...

Jag hoppas verkligen att smärtan i munnen är tandköttsinflammation eller något, för har jag ont på så många ställen som jag har på grund av hål...ja då kommer min tandläkare kunna dra sig tillbaka och leva lyxliv efter mitt nästa besök. :S

Skulle sitta fint med friday****...


Over and Out

Kommentarer
Postat av: pg

HAHA skojar du med mej? jag var säker på att du var med, då har jag drömt det :)

2008-11-07 @ 14:19:00
URL: http://pege.blogg.se/
Postat av: frugan

Friday...fuck?

2008-11-07 @ 14:31:54
URL: http://duagava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0