En månad

Kvar till julafton (damn!)  och vad innebär detta egentligen?
jodå, följande;
man måste ta reda på vad alla önskar sig
man måste styra upp sin skrala studentbudget för att kunna köpa ngt till de som önskar sig.
man måste komma på vad man själv önskar sig ( vilket för min del blivit otroligt knepigt senaste åren)
man måste rota fram adventsstjärnan, damma av den och hänga upp den
man måste städa sin lägenhet grundligt
man måste planera in ett julbak med sina vänner
man måste nog boka biljett ham snart (för ALLA ska väl förmodligen åka exakt samma dag som jag tänkt)
man måste bunkra upp med glögg och ljus snart...annars kommer det vara slut när man väl vill ha det ( Blossaglöggen 08 är f.ö. redan slut)

innan man egentligen får ta tag i alla julmåste ska man dessutom hinna med alla skolmåsten. De tänker jag dock inte räkna upp...då somnar ni i tangentbordet.


Over and Out

Kommentarer
Postat av: the fruga

Jag brukar konvertera till Jehovas Vittnen såhär innan jul. Det är det enda som kan rädda min icke befintliga ekonomi.

2008-11-25 @ 10:35:21
URL: http://duagava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0