Men herregud!

Jag sitter och kollar på SouthPark, det är lite av min bästa dag när jag får göra det.
Manusförfattarna måste ju vara bland det sjukaste här i livet, och tur är väl det...för var de normala så skulle vi inte ha serier som SP, FamilyGuy, Simpsons, American Dad osv...
Just nu kollar jag på avsnittet om TP-ing vilket innehåller Kyles dåliga samvete, Cartmans sjuka natur, TP-"Hannibal" och mycket mer.

F.ö. är jag lättad och glad över att lillskiten Johan åkte ur Idol idag. skönt faktiskt, då det trots allt är en musiktävling.

NU borde man ju snart sova, eftersom man ska upp typ kl. 6 imorgon. Det kommer ju dock inte gå bra, om jag  känner mig själv rätt. sova alltså, inte än på ett par timmar.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0