minsann

Här sitter jag och har tv-söndag med Lina som vanligt, och i glappet mellan "sanningens ögonblick" och "CSI" zappar jag över till Tv4 och "Wallander"...helt plötsligt ser jag barndomsgrannen och bekantingen Simon N i rutan. Hans föräldrar och mina är goda vänner, och jag har inte sett honom på film eller tv på väldigt länge.
Lustigt hursom, då jag inte visste att han haft en så "stor" roll efter serien "Medicinmannen".
Kul att han fortfarande gör film iaf, och inte bara satsar på teatern och regisserandet.

I Helgen har vi haft utbildning, och jag är mycket nöjd faktiskt. :)
en person gjorde mig sådär förbannad och besviken, men annars så gick allt bra.

Dags för skolvecka igen då. Yes asså.


Over and Out 

Kommentarer
Postat av: vansinnet

På Buke finns nu en ny Goffetråd på ÄU. Du är kommenderad dit med listan!

2008-12-01 @ 09:33:26
URL: http://duagava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0