monster i magen

jag är så hungrig så jag dör, det fullkomligt MORRAR i magen.
Kanske inte är sådär jättemärkligt, då jag ätit en deciliter yoghurt och druckit ett glas vatten...på hela dagen.
jag måste ha maaaaaaaaaaat.
problem; jag har ingen mat hemma, jag har inga pengar, jag har ingen jag kan gå hem till och äta heller. :(
damn.

Vidare kom jag på idag att jag måste köpa fler par strumpor...vilket osökt ledde mig till funderingen om huruvida "ett tiopack strumpor"  inte borde heta "ett tjugopack strumpor" EGENTLIGEN...?
det tycker jag nog.

någon ensam lunchare därute som vill ha sällskap? jag är ju inte den som är den menar jag...
(eller jo det ÄR ju jag som är den)


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0