pass, p-piller, pengar och...

piljett!

Ok jag har inte mitt pass här...fastänjag är farligt nära utlandet (skåne)
Nej, jag tar heller inga p-piller - det känns lite som att ta skavsårsplåster utan att ha skavsår...
Pengar, hey jag är student...say no more.

Däremot, kan jag erbjuda dig (som student i halmstad) det sista...nämligen piljetten (biljetten)
Nu är det nämligen mycket mycket hög tid att införskaffa biljett till onsdagens stora happening Klubb Koncept.
Imorgon tisdag kommer det finnas möjlighet att köpa biljett lite varstans på campus, däribland på kårexpen. först till kvarn...
Onsdagkvällen kommer bli grym, modevisningen ser ut att bli cool, och många sköningar har redan lovat att förgylla med sin närvaro (Däribland Alex de Large och Sponge-Bob Saget) ;)
Biljetter imorgon och på onsdag förmiddag alltså. YOU BE THERE!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0