rude awakening

Jahaja, alldeles i olikhet med mitt uppvaknande igår (som f.ö.kan beskrivas som ett missbrukar-sug efter att slå väckarklockan sönder och samman mot en stenvägg) vaknade jag idag med ett ryck ur en mkt märklig dröm och var klarvaken.
Jag drömde att en vän från  sthlm ringde och sa ( i stressad ton) "Tjena, vi är påväg hem till dig nu, vi är där om en halvtimme och ska sova där!" sedan la personen på och jag hade inte ens hunnit säga "Hej" i telefonen...
Jag sätter mig käpprätt upp i soffan ( ja, för jag somnade där igårkväll) , fattar mobilen och ska just ringa upp min vän, när jag inser att jag drömt. Rörigt.
Dock effektivt, för sedan var det ju bara att gå upp...
Workshop i illustrator avklarad och nu är det väl dags att ta tag i dagens bestyr, som nog är rätt många.

Gårdagens roligaste: SouthPark (när jimmy sjöng twelve days of christmas)


Over and out

Kommentarer
Postat av: Emily

Han heter E-streak, kallas för PK och har faktiskt stått på Täby. Född 95 tror jag. Kommer inte ihåg vad det är för stam i dagsläget.

2008-11-04 @ 12:06:34
URL: http://duagava.blogg.se/
Postat av: Monixx, Ikelispiken alias Ika, men även känd som Monica =)

Heeeeeeej! :love:

hihihiiii

2008-11-04 @ 12:18:19
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Delle

"O-o-on th-th-theee thi-third d-d-d-day of ch-ch-chri-chrismaaaas"

2008-11-06 @ 12:34:22
URL: http://emerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0