vad är väl...

en bal på slottet?
f*ck en bal på slottet!
Just nu iaf...men lite i de banorna tänker jag.
Vad sägs om att gå upp vid åtta efter ca tre h sömn på soffan och en och en halv yh sömn i sängen, föreläsning mellan 9 och tolv ( upphovsrättslagen...sexigt? I think not)
Därefter arbete med att dela ut blommor i ett par timmar ( det är ju iofs kul när folk blir glada, men runtspringandes på tom mage är väl sisådär)
När det var klart var det en sväng hemåt som gällde, mest för att äta och ta en kopp "gratis"kaffe. Dock resulterade det i en liten powernap, som nog var på sin plats kan jag tänka mig.
Sedan masar man sig tillbaka till skolan och sitt kära R-hus dels för ett val, och dels för att ta tag i sitt liv, få tummen ur och börja med integrationsuppgiften. Kul. NOT.
Till råga på allt så är vädret totalt sämst i HSTD just nu, igår åskade,blixtrade och haglade det på dagen, HÅLLKÄFTEN-regnade på kvällen och blåste (såklart) hela dagen. Idag har inte varit mycket bättre.
OCH jag är sjuk...

Så ja, för att sammanfatta och återknyta till min rubrik; vad vore väl en kväll på soffan med filtar, thé, glass, tv och halstabletter? När man lika gärna kan sitta i en datasal med en svettig byt ut-student och fundera på ett företag som inte finns.
Bitter? Vem, jag?


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0