vill du mig något...

så träffas vi där ( eller nja, här egentligen)
Återigen måndag, med allt vad det innebär och möjliggör.
Som rubriken skvallrar så känner jag att jag befinner mig mycket på samma ställe nuförtiden.
Media-avdelningen på Högskolan i Halmstad, närmare bestämt.
Jag är tamejtusan här HELA TIDEN.
Uppgiften i grafisk produktion är äntligen klar och inlämnad (för ett par timmar sedan)
På det var det en gästföreläsning med en dam som jobbar som informatör på ngn kommun här i närheten... jag minns dock inte vilken.
( jo, det gör jag...för jag tror att hon sa "Kungsbacka" fler gånger än vad hon sa lite vanligare ord, ex. "som", "och" eller "att")
Därefter skulle man kunna tro att jag skulle styra min kosa hemåt, men icke. Det var bara att sätta sig med slutputsning på returen av  mitt reportage.
Nu kan jag dock ( Med Gordon Ramsays pondus i rösten) säga "Reportage - Done!"
Är jag inte på media-avdelningen på skolan struntar jag antingen runt ngn annanstans på campus eller är hemma en snabbvända och äter. Kul liv? Ja, det är det faktiskt...dock lite tröttsamt.
Nu känner jag mig hyfsat färdig, men det är väl bara nya tag inför möte imorgon och uppstart av kommunikationsuppgiften. (weeei)


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0