writestyle, outplace?

Glömde ju helt av att daddy Hasse lärde oss ett nytt engelskt ord idag... någon frågar;
"vad heter skrivstil på engelska?"
Daddy hasse svarar; "ehm....writestyle!"
Låter ju otroligt logiskt. eller?

Isåfall borde Uteplats heta Outplace.
Min outplace är spännande just nu;
Med hjälp av HÅLLKÄFTEN-vindarna som härjat i dagarna ligger fyra stolar, en grill, en del random skor och lite fimpar slängda i rabatten på ena kortsidan. Däremot står  det lilla plastbordet stabilt på plats...
Hur många av mina läsare har förresten blommande rosor i sin trädgård i mitten av november?
Det har jag..min underliga lilla Outplace alltså.

NU hoppas jag att förkylningen faktiskt är på utgång, annars får jag nog tvinga min bror att dricka whirre med mig på lördag.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0