Är det inte...

Det ena ( dvs. bloggar, facebook, aftonbladet, mail, aktiekurser...eller annat som är mycket intressantare än att skriva om L.A. just nu)
Så är det ju Det andra.
I detta fall föll lotten på att hata lite på en affisch jag irriterat mig på i skolan sedan jag såg den första gången. Avsändaren är sidan "vikarien.se"
En grafiskt ganska klent utformad A3 poster med rubriken " Sugen på att jobba extra?"
så långt...allt väl.
men (tony), sedan visar man en tecknad bild av en kock...
Alltså, jag stör mig därför att när jag går ut och äter på restaurang vill jag att kocken som jobbar där ska vara ordinarie anställd, tack vare sin yrkeskompetens, jag vill inte ha ngn som registrerat sig på vikarien.se och anmält som yrkeskunskap att denna gått någon form av matlagningskurs. Kan man inte hitta ett bättre ansikte ut på just en "vikarie" än en kock?

Som sagt, mycket mera mest är mer intressant just nu än Los Angeles - Änglarnas Stad


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0