done, done and done...

Min hjärna är slut för tillfället, den har stängt ner och står just nu i "viloläge" Detta innebär att jag helt enkelt inte kan tänka ordentligt.
Att vid ett sådant tillstånd sitta och försöka opponera på debattartiklar om huruvida man ska vara medlem i Svenska Kyrkan känns väl sådär...speciellt som jag själv har en åsikt i frågan och nog är lite kunnigare än de som skrivit artiklarna i fråga.
Jag och Daddy har hursom knåpat ihop de fyra artiklar vi skulle ta hand om, layoutat och korrläst, för det var tydligen inte gjort (kan få smärre muskelryckningar av upprepade särskrivningar, syftningsfel och fucked-up meningsbyggnad...så just nu är jag lite mer trött än vanligt)
Vidare kan jag ju vara glad över att typ halva tisdagens måsten är avklarade, det som återstår är möte och middagslagning. Chill.
Mötet ska iofs. bli intressant och mat är ju gott liksom. Det är inte så synd om mig...
Om man bortser från att min hjärna är i s.k. "grötstadie" just nu, alltså.


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0