drop out, drop down, drop in...

Jahaja, 5 h och 20 min sömn blev det iallafall, eller alltså nej - jag låg i sängen så länge, sammanlagt kanske jag sov i typ 3 h. När klockan ringde hade jag vaknat tre ggr den senaste timmen, och trots att jag var trött var det lika bra att drop out of bed.
Hurtig och sådär klädde jag mig och gick ut på promenad. kallt och trist väder till en början, sedan blev jag för varm, fick hjärtklappning av en idiot till lastbilschaffis som lade sig på tutan när han körde förbi. Sedan skulle regnet såklart börja drop down, tur att jag nästan var hemma då.
Lou ringer vid nio, en timme och en kvart innan vi skulle vart i skolan och säger att det blivit lite fel ( oj ;) ) och att vi börjar redan 9.15...jobbigt. Inte så mkt att göra annat än att skynda sig i den mån det gick ( vilket var lite klurigare idag, då vattnet i huset är avstängt mellan 08.30 0ch 16.00) Väl i skolan möts jag av ett rätt chill seminarie som  typ kändes drop in...man kunde gå när man presenterat, om man inte hade speciella frågor.
Nu sitter vi alltså här i vår kära datasal ( utan "byt ut-studenterna" ) och väntar på bättre tider...eller kanske en spännande gästföreläsning.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0