inget samförstånd...

Igår var en dag när jag och tvn kom mycket bra överens, min svarta vän visade lydigt repriserna från alla program jag missat i veckan efter vrandra i princip, och jag behövde knappt byta kanal.
Nu däremot...
Visar min vän top ten at ten som nämnt, och jag tror inte vi tycker riktigt likadant.
06. Basket Case (en av mina absoluta pepp-låtar, det vet alla som förfestat med mig ngn gång)
05. When I come around ( också sjukt bra...borde ligga högre)
04. Boulevard of broken dreams ( känns som den också ska ligga högre )

Så, nu ska det bli spännande att se vilka tre låtar som tvn anser vara bättre än ovannämnda, jag ska hålla er uppdaterade.
Nu rör det sig i sängen här bakom, lilla Lina vaknar till liv...
Vilket jag tycker är jätte påtiden, jag kan ha höjt volymen på tvn ett par snäpp för en stund sedan, för att hjälpa henne på traven. Kaffemys


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0