inte sugen

inte överhuvudtaget.
Eller asså, det finns ju saker jag är sugen på såklart, men ingen av dem innefattar seminarie på något man ev. har missuppfattat ( eller massuppfittat? ) heeelt.
Jag vill bara gå int ill stan och botanisera inför min djuriska kväll med min bästa sambo.
Får jag det?
svar nej, jag får snällt gå på seminarie och bli sågad vid fotknölarna...åtminstone är det vad jag tror kommer hända.
Kul.
Igår var det drama drama på östergård, polisen stannade en bil strax utanför vår uteplats och höll den där jäääättelänge. Undrar vad det rörde sig om?

vad hände med min text? ser sjuk ut.

återkommer efter sågningen ( om jag kan skriva med fotknölarna vill säga)


Over and Out

Kommentarer
Postat av: scchockisen

bloggare

2008-10-31 @ 16:43:03
Postat av: 2-times 2-times

bloggare bloggare

Vilket hårt liv... Seminarie kul.

Men glöm inte de "friday bitches"

Maskerad ikväll.



B&V Beckham

2008-10-31 @ 16:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0