Jag ser ljuset...

På samtalstonenoch kroppsspråket i rummet känns det som vi snart ger upp detta för idag.
Vilket ju är för väl i sådana fall, eftersom min hjärna ÄR gröt, ögonen vill bara hem till cleareyes och mjukiskläder och middag hägrar som en kall LOKA i öknen ( ja, jag HAR blivit skadad av att sitta och försöka skriva målande text).
Hade det inte varit så att natten till idag snålat med endast två timmar sömn och morgondagen ska påbörjas relativt tidigt, hade ju erbjudandet från E och E varit SJUKT lockande, men jag vet inte om jag orkar alltså...
Känns sådär just nu, om ingen vill göra hembesök? ;)

Egentligen mina vänner, skulle denna dag bjudit på helt andra typer av bloggar, bloggar om döda paraplyer, om dubbelmoral, om helgen, om struktur och om typ Murphys lag...Men man kan ju inte alltid få som man vill. Ibalnd blir det bara...ja vad nu dagens bloggar varit.

Får se om jag ens orkar skriva mer idag, soffan kanske knockar mig återigen.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0