One of those...

Efter (på senaste tiden sedvanligt) dålig nattsömn slängde jag mig själv ur sängen runt åtta, tog en promenix, åt frukost, gick på workshop. inte det minsta intressant, jag vet.

Smått oinspirerad nu för tillfället, kan vara för att jag har en del att göra dock, och inte sådär kanonbra struktur på det ännu. Måndagen blev iaf rätt lyckad, med avslutning på bolmens hos Cunow med middag och tv-chill.
bl.a. sågs skräck-serien "Färjan" som igår visade vikarien Parisa, som snällt förklarade att folk nog uppfattar henne som en "bitch" för att hon talar skånska...(hmm...ja eller så kan det ju vara för att du är noll serviceminded och allmänt otrevlig mot typ alla, inklusive kollegor) Vi fick också följa en tjeje "som absolut inte gjort ngt fel" (mer effekt och det skrik-sluddras fram en 10-17 ggr)
Avsluta fick Betnér göra.

Bara varit hemma och ätit lite, nu ska jag åter till skolan och jobba lite med Daddy.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0