Vad jag borde ha gjort...

Jag borde vid det här laget ha knåpat ihop en informativ text om staden Los Angeles (läs det med spanskt uttal, det blir roligare så)
Jag borde ha ringt typ två viktiga samtal angående helgen.
Jag borde vara på väg hem till lägenheten för lite matfix, tv-kväll och tidig sömn ( då jag somnade runt 6 inatt och var uppe och gick kl. 8, och sedan varit igång hela dagen)
Jag borde stängt alla sidor som inte har med arbetet vi skriver att göra.

MEN ( Tony Irwing)
Jag är inte i närheten av klar med L.A.
Jag har inte ringt
Jag kommer nog inte härifrån på ett tag
Jag har allt från FB till olika bloggar öppna, och tittar i ärlighetens namn MYCKET hellre på dem just nu.

Skärpning helt enkelt.
Återkommer


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0