Alla heter Amy...


Amy Winehouse, Amy McDonald, Amy Diamond... och alla får de säkert en eller ett par män om de vill.
Det får inte jag. Hoppas de dör.

Kritiskt läge börjar det bli faktiskt. inte ens kul.

Efter premiär för kårpuben i onsdags (blött) och Club 4 premiör i torsdags (blötare) kände vi att det var läge för storhandling och storchill på Östergård igår, fredag. Grönsaker och dip, gott sällskap, film och klockrena kommenterarer om bl.a en framtida Jamba-reklam, åtminstone en indian till Ericas kanot och vad Family Guy gör för mig. (det var definitivt roligare om man var där, Torben)

Idag är det på´t igen och kvällen innehåller förhoppningsvis skrattfylla, svenska mål, dans, skämt och nya (eller närmare) bekantskaper...(nuff said)
Tur för mig att jag har en sambo som förstår mig och att vi kan dansa loss i köket när vi lagar mat...det är  trots allt vi som är normala...


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Emily

Hoppas de dör.

Hahaha! Jag älskar dig.

2008-09-06 @ 17:49:43
URL: http://duagava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0