återigen motivation...

Den schemalagda skoldagen är äfrdig, men inte är man mycket lyckligare för det. För att jag (i vanlig ordning) skjutit upp allt till sista stund, så ska det författas ett övertygande tal ikväll...sugen? Inte så jätte, om jag ska vara ärlig.

Motiveringsmöjligheter?
*Om ngn sa till mig att jag skulle få en fin karl budad hit för mys och diverse så fort jag skrivit klart, hade talet varit klart och memorerat typ i förrgår...
*Om jag hade blivit mutad med coldplay-biljetter, hade talet varit färdigt dagen efter jag fick uppgiften

Nu får jag nog nöja mig med ngt glas vin, intensivt skrivande och om jag blir färdig i hyfsad tid ska vi unna oss kladdkaka. Det är iofs. inte kattskit, så att säga.

Håller er uppdaterade.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0