Bink, Beep och Naughtycake...

Talet är färdigt, dock inte memorerat - det gör jag imorgon.

Jag har lyckats skapa ett tics (eller en utveckling av ett tics hos Lina) Förr var hon "bara" tvungen att nudda alla "för grönt" knappar vid övergångsställen, sen föreslog jag att hon skulle börja göra som Michael J Fox karaktär i Scrubs, säga "Bink" när hon väl nuddar dem, och det gör hon nuförtiden, mohaha.

Jag (hör och häpna) gillar MQs reklam med Brolle, inte bara för att jag är lite småbetuttad i honom, utan för att den är snyggt utförd och fastnar med "Fashion"s omisskänliga "Beep, Beep". Jag tänker "Beep" så fort jag ser eller hör talas om Brolle.

Slutligen, som jag tudugare nämnde, så fanns motiveringen Kladdkaka för talskrivandet idag. Min gamle kollega, bitterbrittkocken Colin kallade sin egen kladdkaka "Naughtycake" sedan jag sa att den var som sex i munnen til honom.

Snabb sammanfattning av kvällen är alltså rubriken.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0