bra eller anus?

Så var det slut på en vecka till, och ja...vad ska man säga? Mycket har hänt och jag får nog helt enkelt rada upp lite...

Bra
Att få se mysteryman igen
Naughtycake
Ost- & Vinkväll
Ny kjol
Morfars
Cigtur till Eurostop mitt i natten
Bambino
Frapino från Espressohouse
Spexet

Anus
Att jag, trots intensivt facebook-detektivande inte ännu lokaliserat mysteryman
Att jag blev av med min f-ing plånbok i fredags
Plånboken ja
Skadat golv
Missat ngn dags promenad
Utebliven dejt (med skomakaren)
Plånboken igen (ja det är typ trippelanus - jag hoppas den som tog den får fula barn, för det hatet jag känner för folk som stjäl saker är faktiskt i närheten av lika starkt som hatet för Jamba)

Hursom så är det som bekant nya tag imorgon, måndag och jag är faktiskt lite pepp.
Nu får jag nog slita mig från datorn lite och göra Lina lite sällskap, som brukligt på söndagarna i vårat sambo-liv.



Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0