funky chicken...

Jahaja, dagen blev en blandning av upp och ner kan man ju säga...

Morgonpromenaden blev ju inställd, som känt men tro inte att vi varit sämre än att vi förflyttade den.

Talet i skolan blev skrivet, men inte framfört då skrivarna (läs ; f-ing utbytesstudenter som kopierade en typ 300 sidor lång bok och inte kunde göra en liiiten paus för att låta mig skriva ut en sida) inte samarbetade med mig riktigt. Ingen fara på taket dock, fick maila in det senare helt enkelt.

Efter skolan hattade jag omkring lite och letade efter Ullis, utan resultat. Så, jag och min kära sambo tog oss i kragen, gick hem och åt ett knäckebröd och gav oss sedan ut på en riktig långpromenad. skön    T var det och vi är pepp på oss själva, och våra fina ambitioner. (High five)

Nu har vi precis burit ut lite (läs; jättemycket) tvätt till tvättstugan och fina lina har tagit ur kyckling ur frysen, ikväll blir det smarrig wok, chill och mys.

Jag hoppas alla uppmärksammat att "Vem kan slå Filip och Fredrik" börjar idag?
(Jag bara skojar, INGEN kan möjligen ha missat det, ingen!...Lite samma situation som programmet " Musikmaskinen"...som man påat så mycket att jag redan är trött på det utan att det haft premiär. Suck


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0