klassiker...

Nu har jag lugnat ner mig lite sedan förra inlägget, men jag är fortfarande lite pissed...kommer nog förbli så ett tag.

Igår bjöds det upp till karaeoke på Mårtensson, och det klassiska svarte på en sådan inbjudan är alltid "Ja".
Sagt och gjort, förfest hos härliga Bengan på GT och sedan sjöngs det och dracks öl med kadetter.

Det gick sådär för oss att komma upp till föreläsningen idag, vilket jag tror beror mer på de senaste dagarnas sömnbrist än just alkoholen...faktiskt.
Jag har dock mått piss hela dagen fram till typ sjutiden, och därför mest legat och halvsovit och gnällt på soffan, stackars lina.
Vi har dock handlat och äntligen köpt ny kolsyrepatron, nu blir det onormala mängder bubbelvatten igen, klassiskt.
Nu ses det på Thelma och Louise (klassiker) och är lite ledsna över att vi inte har Brad Pitt på besök på östergård oftare.
Vi smider planer inför morgondagen också. såhär långt blir det:
Morgonpromenad
Frukost
Stan
Shopping
Bolaget (hoppas på mysteryman-möte)
Ngn form av eftermiddagsaktivitet
Förfest
Utgång?

Ser rätt  bra ut såhär på förhand...klassiskt och klassigt


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0