Ladies and gentlemen...

Idag fick jag äntligen äta en mycket efterlängtad Chicken Tikka Masala - det var fint ska jag säga.
Produktiv är inte ett ord som beskriver mig bra idag, snarare har jag lyckats med typ ingenting...eller asså jag har varit i skolan och redovisat samt opponerat, men that´s it.
I övrigt har jag ringt till polisen och förlust-/stöldanmält min plånbok och blivit besviken över att ingen lämnat in den på hittegodsavdelningen.

Nu är det Jimmy Kimmel Live, och som vanligt börjar han med " We´ve got a great show tonight..."
Självklart kan man inte inleda med att man har ett halvdant program att se fram emot...men att VARJE kväll säga just den frasen (alternativt " We´ve got a terrific show tonight" )) känns lite som att gräva en grop åt sig själv att falla i. ALLA program är faktiskt inte great.
Ja, jag stör mig på onödigheter.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0