Mr Melonpants...

Så var det kväll igen, och jag har faktiskt lite att klappa mig själv på axeln för...

Jag har 16 sidor research-material till talet
Jag har pratat med min mamma
Jag har varit och pantat och handlat
Jag har lagat middag till mig och lina (tomatsoppa m. kyckling, linser, morötter och paprika)

Jag har även lärt mig att det idag är "Klamydia-måndag", ngt. som tydligen ska få unga mer uppmärksamma på faror och risker med oskyddat sommarsex (därav placeringen i början av september)
Så, Grattis till alla mina läsare på Klamydiamåndagen!

Jag var egentligen tvungen att skriva på grund av en speciell person, som jag såg för tredje gången i mitt liv idag, Mr.Melonpants!
Han är nog någon form av cykelbud, för han har en sådan cykelkärra och syns då och då cykla omkring i mitt område. Det viktiga med denna man är dock inte hans yrke, utan hans byxor!
Karln cyklar omkring i byxor med vit botten och stora färgglada vattenmeloner! Varför han äger ett par byxor med meloner, var han köpt dem, och varför i herrens namn han har dem på sig bland folk skulle jag gärna vilja veta - så alla förslag/teorier är välkomna.

Nu ska jag fortsätta titta på min tillfälliga (men dock passionerade) förälskelse Family Guy (liten, men ändå hård)


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0