Så nära får ingen gå...

Ännu en sådan kväll.
En sådan kväll när jag får vara med tjejjerna och bara vara. Snacket går mellan himmel och jord och alla har "varandras rygg"  humorn, är som alltid på en fantastisk nivå och jag vet ju ikväll, mer än nästan alla andra dagar av året varför jag inte ångrar en sekund att jag flyttade hit.
Missförstå mig rätt, saknaden av er i huvudstaden ( eller iaf. från huvudstaden) är otrolig, men ni skulle kanske kunna överväga att flytta til Halmstad? (det hade varit ultimat)
Saknad av Anne, Anna, Eskil, Syster, Ida, kalle, Ludde, gurra G, osv. (Det blir skitlångt om jag ska skriva alla) är sjukt att leva med, men ni ska veta att mina flickor gör det lätt för mig att inte vara "den där jävla stockholmaren" här i Gessles hemstad.
Det är inte svårt att må bra här, när man har så fantastiska vänner att luta sig mot.

Så för helgen, förra helgen, för fyra veckor sen och många fler veckor i framtiden - Tack, jag är skyldig er allt. ( och, ja...det gäller alla som vet att jag vil träffa med det)


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Delle

Hur smakade bananen...?

2008-09-22 @ 20:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0