Miss Lyckad

jahaja.
Efter många om och men och några tekniska missar ligger nu vårt arbete i opponenterna samt Herr Nils, professor P, MC-Helena och Mys-Lennarts händer.
Ett par dagar försent (fan!) men ganska bra ändå (hoppas vi)

Fördjävligt är det att inte hålla deadline, och straffad blir man ju också. Nu hoppas vi bara på att Herr Nils kan möta oss halva vägen och ge oss kortare (!) tidsram för vår uppsträckning.

Nu i veckan har även de eftersläntrande 1,5 hp jag hade från förra terminen (samt 1,5 hp som jag fick för någon vecka sedan) äntligen ramlat in och registrerats och jag kan konstatera att jag är godkänd och klar med 90 hp (högskolepoäng), dvs. hälften av min utbildning.

Just nu känner jag mig dock inte som den mest lyckade studentskan och det där med att fira halvvägs-stolpen känns rätt långt bort.

Dock är det ju så att om ett år vid den här tiden så bör denna bild kännas mer aktuell


Miss Lyckad - Halvvägs.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0