She´ll stand alone...

Ensam är stark...
Eller?!

Nej jag tror inte det just nu. Det är bara för att de som brukar vara  mina coacher inte svarar i telefonen när jag behöver coaching och stöd såhär på kvällskvisten. inte heller går "säkra kort" bra...
Jag älskar mina tjejer här sååå mkt, men jag vill ha mina sthlmare här.
Anne - kom hit! vi tänker så lika att inget kan bli dåligt med oss
Ida - Jag saknar dig så det gör ont, kan du inte bo här ett par veckor  och få mig i balans?
Eskil - Våra middagar och allnighter-snack, jag missar ju allt som händer med dig nuförtiden
Eriksson - VAr är du? varför hörs vi inte?

För att citera Melissa Horn;
...Och allt som är bra med mig...har jag en förmåga att glömma bort...


Jag måste ha en karl...






Over and Out

Kommentarer
Postat av: Frida

jag förstår dig, ibland vill jag bara ha mina skåningar här :D vi syns i veckan! Hoppas du har en bra påsk! Kraam

2009-04-11 @ 23:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0