Som om det inte räckte...

Kan man ju faktiskt nöja sig åt ytterligare roligheter denna måndagskväll.

Derby på Råsunda.
Dock ett sådant derby som egentligen inte ska äga rum där, men gör det iallafall, eftersom det bara finns ETT sthlmslag i fotboll som har en riktig arena.
Dock spelade ju inte det laget idag. Iställt hade Bajen "hemmamatch".
Egentligen är ju det ultimata att det blir noll-noll i sådana matcher, mest för att ingen ska få varken vinna eller göra mål.
Däremot så måste jag ju hålla fast vid mitt saying;
Vilket lag jag håller på? AIK, och så ALLA som möter Djurgården.

Alltså kände jag att om ngn skulle få vinna på Råsunda ikväll, så var det Bajen. Och så blev det.
3-1 (eller ja egentligen 4-1) till söderkisarna. Kul på måndagen var det.


foto: STELLA PICTURES

Hur går det med målskillnaden, DIF?


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Mattias

118 år av hat mot djif! :P

2009-04-25 @ 14:00:42
URL: http://mattiasgrangzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0