Tv - tablå för de sugna?

Utöver spa kvällen har de som lägger tv- tablån frestat mig och Lina mest hela kvällen...
Vad sägs om först Troja, som alltså innebär att man får se dessa två;



Sedan när Troja är slut zappar man rakt in i Fight Club...dvs. man får se mycket av Tyler Durden


Som om detta inte räckte på hunk-skalan så pumpar de på samma kväll in Jarhead...alltså en hel del av detta;



Ibland är det inte så dumt med en hemmakväll vid tvn. Jag menar...TROLIGT att jag på en och samma kväll ute på halmstads gator skulle få se så mkt av så många, så fina män....nej just det.



Over and Out

Kommentarer
Postat av: frugan

Jag skojar inte om jag säger att jag sett Fight Club uppemot 100 ggr.Köpte tillochmed ett nummer av Café, klockan 3 på natten en gång för att få en gratis DVD.

2009-04-04 @ 10:00:36
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0