chillpill...

Bara så ni inte får för er att jag är ett emotionellt vrak iochmed tidigare inlägg tänkte jag bara ge er ett chillpill såhär inför natten.

I serien "It´s always sunny in Phildelphia" översatte man idag "Jackass" till "Vildhjärna"
Det tyckte iaf jag (och Lina) var kul.
Utöver detta ligger en till "bra" rubrik på aftonbladet.se
"Finansministern, ful eller trött?"
En artikel med filmklipp (tror jag) som behandlar huruvida Japans finansminister är ful eller trött. Alltså (drar en djup suck) Vem bryr sig? han är finansminister, det har väl aldrig varit ett snygg-yrke? OCh om så skule vara fallet att han är trött...jag lovar er - det skulle nog många vara om de behövde sitta i den typen av möten han säkerligen sitter i dagligen.
Give me a break, ab.

Jag har dessutom fått hembakad kladdkaka och kaffe hos Erica idag, det är inte kattskit.


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Delle

haha e du säker på att det inte var kattskit?^^

2009-02-18 @ 17:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0