I had a dream last night...

eller jag drömde en massa olika saker.
så, om ngn som känner sig som en drömtydare skulle vilja förtydliga den underliggande betydelsen, så vore väl det swell.

Först drömde jag att min sambo Lina ville ta död på mig p.g.a. en kille hon dejtade (som hon starkt hävdade att jag legat med, trots att jag inte visste vem det var) Ligget skulle ha ägt rum i sthlm, när jag bodde där. Jag hade alltså ingen som helst aning om vem killen var, trots att hon visade bilder på honom.
Lina smög upp om natten och stod i min dörröppning och såg creepy ut, puttade mig framför bussar och sånt kamratligt.

Sedan var det dags att drömma att min pappa satte på sig spenderarbyxorna och ville köpa mig både en häst och en bil.
Han hade ordnat så att säljarna till den första hästen körde till Hägerneholm (min gamla ridskola) så jag kunde provrida. Jag red knappt 20 min innan jag bestämde mig för att den inte var ngt för mig. Nästa häst var otrolig, men jag vet inte vad som hände med den.
Sedan körde Lina (utan körkort) min bil inne i sthlms innerstad, hon var iskall och blev inte ens nervös när farbror polisen stoppade henne. Knas.

Nu är det jefligt låg växel på oss på  östergård. Har väl inte mkt att rapportera, förutom att jag borde skriva skoltjafs.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0