Igår och idag

Två "speciella" dagar.

Igår var det fredag den 13:e, vilket skrämde mig lite i förväg, eftersom mitt år inte börjat mest tursamt ens på "olycksfria" dagar. Det gick dock rätt bra med det lilla man tog för sig, trots lite baklängesfylla från torsdagens shots-äventyr på mårtenssons.

Idag är det ngn form av speciell dag, men jag vet inte riktigt varför. Nej, jag är inte bitter alls. Jag bara hatar lite på att det ska bli ngn form av jippo. Om nu alla är så kära i varandra kan de väl visa det spontant vilken dag som helst...eller?
Jag har dock fått ett happy valentines sms av min boyfriend redan, så jag är rätt nöjd.

Vad kvällen har i bagaget för oss vet jag inte riktigt ännu, men det blir nog spännande.


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0