IL Papa, the claw, köer och sånt.

Så sitter man där i mediasalen och  knapprar tangenter igen.
Helt tomt sånär som på min vän Daddy (eller johan som han faktiskt heter) ganska tyst och skönt ändå, och förvånansvärt effektivt. (om man borträknar bloggläsande/skrivande, facebookande samt webmsn that is)

Idag är det tisdag och jag har en bra magkänsla på något vis.
*Igår handlade jag, så det finns lite mat (och god bless - frukost) hemma
*Vi såg även på family Guy (vilket är...ja alltså jag har inte ord)
*Jag har idag lyckats med; Seminarie, möte samt en inlämning av opponering.
*Jag har skrivit uppgiften till morgondagens seminarie
 *Dagen är ledig för diverse aktiviteter om någon är up for it?

Det finns saker som tyder på att;
På the pope-mobile står det "il papa" på regplåten (Family Guy)
Om man bär en liiite för tung matkasse i samma hand från Hemköp till östergård utvecklar man ofrivilligt "the claw"  (anonyma stördbitar)
En anonym mataffär har som affärsidé att folk ska köa så LÄNGE som möjligt hos dem (Erica)


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0