in goes the wine...

sen vet ni ju hur det blir.

eskapader den 14e februari; schlager, GT-förfest och Gastons...kan ju inte bli annat än bra...eller?

MAn kan säga att det på något sätt blev så att kvällen blev lite luddig.
Bra förfest, kul folk, och Gastons är ju alltid trevligt.
Dock kan jag säga att jag inte har exakt koll på vad som hände, utan minns mest fragment.

Fragment jag minns tydligt;
volumastern,
pernillas strumpbyxor,
en del frisyrer,
ATT det ringdes telefonsamtal (dock inte riktigt vad som sagts)
PG gjorde "grej of the day"  (hahahaha, sjukt nöjd igår iaf)
jag smsade "vaken?" till eniro av misstag
Lina försökte lura hon i kassan på donken
Lina tappade bort maten jag köpte till henne
Hon kompenserade dock detta med att fixa gratis taxi hem..
...från högskolan that is, eftersom vi redan tvingat oss in och åkt snålskjuts med en annan taxi från stan

Det är sweet när man vet att man haft kul, trots att mycket är så oklart.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0