Mystiken tätnar...

Förutom de fragment jag lyckats skrapa fram från gårdagen har jag uppenbarligen skrapat mer än så...
Min högerhand ser inte riktigt ut som jag är van vid, utan snarare som att jag gått loss mot ngn utan knogjärn.

Om du vet (eller kan gissa dig till) vad som hänt med min stackars högergreppare, är du välkommen att höra av dig snarast.

Mysterierna slutar inte där.
MysteryMan har gått och blivit mystisk i en helt ny bemärkelse. Förr var han mystisk för att jag inte riktigt visste vem han var och så. Sedan löste det sig ju och det var fritt fram för omystisk-heter.
Tyvärr verkar det som att karln tänker envisas med att vara just en mystisk filur som beter sig allt annat än normalt.
Jag har vridit och vänt på om det kan finnas någon underliggande anledning (som jag kan vara ansvarig för/inblandad i) rörande just detta beteende. Kommer dock inte på något.

Annat än att knäppisar kanske dras till varandra då...hmmm


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0