vart tog veckan vägen?

Insåg alldeles nyss att det är torsdag...det var lite av ett uppvaknande då jag på ren magkänsla skulle sagt att det var tisdag...eller på sin höjd onsdag.
Veckan är snart slut och jag tycker att  det var soff-söndag alldeles nyss. "Tiden går fort när man har roligt" heter det ju. Alltså måste jag reflektera över hur roligt jag har haft det i veckan.

Jag har skrivit skolgrejs (inte jättehögt på rolighets-skalan)
Jag har städat (jag är ju såpass störd att jag räknar det som "rätt kul")
Jag har haft möte (det är faktiskt väldigt roligt)
Jag har haft mkt märkliga msn-konversationer (tror att de tråkiga och roliga tar ut varandra där)
Jag har haft seminarie x2 (mer intressant och inspirerande än roligt faktiskt)
Jag gick upp efter typ två h sömn för att gå på en tre h-föreläsning, som tog slut efter halva tiden (det är INTE roligt)
Jag har fortfarande inte hittat ett företag/en organisation att projektarbeta med (typiskt o-roligt)
Jag har fått veta otrevligheter om min häst-kontakt här nere (inte heller det roligt)
Jag har kollat en massa på Family Guy-dvdn (definitivt roligt)

ja, så hur det än är med den totala rolighetsgraden på veckan är det ju ett faktum att den snart är slut.
vare sig man vill eller inte.

Har ni haft kul idag/ i veckan?

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0